gusiak11, a na naszym forum są dalej zwolennicy LL niestety i do nich nie trafisz....chyba muszą sami zostawić kiedyś silnik na drodze pod samochodem, żeby to załapać :wink: :lol:
1.9 tdi bxe padł.co kupić?
Zwiń
X
-
Kolego rado84 czytając odpowiedzi mechanika, który rzekomo zdiagnozował Twój silnik moim zdaniem w chu. .a chcą Cię zrobić. Co się konkretnie stało, co trzeba naprawić? Zero konkretów...
Może lepiej podpytać chłopaków z Krakowa o jakiegoś sensownego mechanika?
[ Dodano: Nie 04 Sty, 15 08:04 ]
Odnośnie tej przekładki silnika...to ogłoszenie z moich okolic. Jeśli Cię to interesuje odezwij się na PW...
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez rado84tłumaczą że maja sprawdzone silniki i nie będą mówić aby konkurencja nie podchwyciła -może i coś w tym jest. a 4700 za goły silnik z przekładka to wg Was cena ok?...a w garażu "zielona kura"...
Komentarz
-
-
dokładnie, lepiej dobrze zdiagnozować usterkę. A jak naprawa ma iść w tysiące, to bym się zastanawiał nad naprawianiem tego w ogóle. Tylko gotowy silnik cały, a może w ogóle benzynę 1.6 mpi z lpg wstawić? hehe. ale to za dużo kasy pewnie, bo wszystko inne w nich jest.
a tak bardziej przyziemnie proponuje wpakować jakieś mocne tdi jak z autem nie chcesz się rozstawać, bardziej niezawodne, a nie znowu ładować się w awaryjną 105 tkę, można jakiegoś starszego motora np. asz,arla, buk zapakować - kasy więcej, ale motor lepszy ewidentnie i mało jest OII z taką motorwnią na pewno :P
Komentarz
-
-
Ja mechanikiem nie jestem ale bez obrazy nie można uwierzyć mechanikowi który mówi że trzeba wymienić silnik bo bierze olej, bez przesady. Z tego co napisałeś to auto Ci jeździ, tylko dymi i bierze olej także poszukaj spokojnie mechanika, niech koledzy z forum z krakowa Ci kogoś polecą, nie bierz się za wymianę silnika bez konkretnej rzetelnej diagnozy, spokojnie, bez emocji. Kolego moje auto przy przebiegu 134 kkm brało oleju litr na 3,5- 4 tysiące, też szukałem pomocy na forum, tu przeczytałem o panewkach więc je wymieniłem profilaktycznie bo auto chodziło w systemie LongLife, okazało się że dobrze iż zmieniłem bo już były wytarte, przy zmianie panewek odstawiłem też olej Castrola, silnik dostał Motula i bierze litr na 15 tyś, czyli od wymiany do wymiany, teraz to jest w normie... Toje dymienie może byś spowodowane kupą różnych rzeczy więc wymiana silnika to zawsze ostateczność, po mojemu to ten mechanik wyłapał to że jesteś totalnym laikiem i szuka łosia.Nie zabijam, nie kradnę, nie wierzę...
Komentarz
-
-
Lashlo, na moje myślenie....nie mechanika, tylko laika, to turbodiesel ma większe obciążenia, ale jest wydajniejszy względem wolnossącej benzyny, nie wiem jak to porównać do tsi. A to że korba wyłazi, to raczej kwestia materiału z jakiego zrobiony jest silnik - sama korba, blok i dodatkowo pewnie nie częstej wymiany oleum, a nie samej konstrukcji silnika. bo przecież turbodiesle stare vp trzepią po 600 i więcej tkm bez takich przygód. Więc raczej przyczyny upatrywałbym się w wadliwym materiale użytym w procesie produkcji silnika i dodatkowo olewania serwisowania silnika - wymiany oleum. nowsze silniki robią czasami niestety z gównolitu i potem mamy takie efekty :evil:
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez LashloCzy takie wywalanie bokiem korby znane jest w silnikach benzynowych Octavii?
Zamieszczone przez LashloCzy diesel pomimo mniejszych obrotów, ma większe obciążenia i stąd takie jaja?
natomiast a i owszem ma większe obciążenia, wystarczy spojrzeć jakie ciśnienia panują w cylindrach, a i niuton się z czegoś bierze.
Główny nacisk idzie na półpanewkę (korbową) górną, która dla odpowiedniego łożyskowania wymaga stosownego filmu olejowego...i teraz dodajmy: materiał (panewek) na granicy wytrzymałości pod parametry nominalne + olej w trybie LL + jazda z dużymi naprężeniami... :szeroki_usmiech
dla uzmysłowienia dużych naprężeń proponuję na ten przykład wsiąść na bicykl, jechać na najwyższym względnie na wysokim biegu z niską kadencją i nagle spróbować żwawo przyspieszyć.....istna rzeźnia... :satan>>E<< by Ali, defibrylator by DGW
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez rado84Z wymianą silnika mechanik nie powiedział że stricte naprawa nie ma sensu tylko przy padających BXE (panewki) nie poleca bo nawet jak zrobię tanio to za 10 - 50 tys może i tak go jednym strzałem szlak trafi cały silnik i kasa w błoto.
rado84 byłeś już gdzieś indziej na diagnozie ??↑↑↑ To jest moja opinia I naucz się z tym żyć ↑↑↑
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez rado84tłumaczą że maja sprawdzone silniki i nie będą mówić aby konkurencja nie podchwyciła -może i coś w tym jest. a 4700 za goły silnik z przekładka to wg Was cena ok?Pozdrawiam, Robreg.
----
furmanka.blogspot.com fan ;-)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez vudiTak się teraz naczytałem i o... Nie będę wzmacniał bxe, zacznę chyba silnika szukać.
Arl dużo zabawy żeby zamiast bxe wsadzić czy lepiej Bmn?była O1 1,9 tdi ahf ( 125 KM, 275 nm ), jest O2 fl, 1,9 tdi bxe ( 143,8 KM, 336,6 nm ) Biała Strzała:
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...173266#1173266
Serwis By DGW
Komentarz
-
-
kusnier, nie sprawdzasz panewek tylko jeśli juz je odkrecisz, powinienes je od razu wymienic.
Niezaleznie w jakim stanie beda panewki (a patrzac na nie, nie sprawdzisz ich stanu w zaden miarodajny sposob), powinienes wymienic sruby korbowodow i kupic nowa uszczele do miski olejowej - koszty niezalezne tak duze, ze samo ogladanie panewek nie kalkuluje sie ekonomicznie.Pozdrawiam, Robreg.
----
furmanka.blogspot.com fan ;-)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez robregkusnier, nie sprawdzasz panewek tylko jeśli juz je odkrecisz, powinienes je od razu wymienic.
Niezaleznie w jakim stanie beda panewki (a patrzac na nie, nie sprawdzisz ich stanu w zaden miarodajny sposob), powinienes wymienic sruby korbowodow i kupic nowa uszczele do miski olejowej - koszty niezalezne tak duze, ze samo ogladanie panewek nie kalkuluje sie ekonomicznie.
a co z rocznikami - wiadomo coś ?
bo większość padniętych była z 2008 a z 2010 (jak mój) to nie wyczytałem - może juz jest coś zmienione ?Tomek
Komentarz
-
-
kusnier, 2007 , 2008 to jest najbardziej zagrożony rocznik. Ja mam ,a raczej miałem 2007 ,i korba dokonała niekontrolowanej wycieczki przy 110 kkm. Ale to u pierwszego właściciela. 2010 raczej nie słyszałem o takim wypadku. No chyba,że mnie to umknęło to chłopaki na pewno to wychwycą. :wink:...a w garażu "zielona kura"...
Komentarz
-
-
A ja spotkałem się z przypadkami na briskoda z roczników od 2006 do 2011. Nic nie rób...
Temat rzeka... wyszło masa silników z fabryki...prawo serii.
Zresztą są wątki na tym forum o BXE ja osobiście nie do końca zgadzam się z pewnymi stwierdzeniami.
U mnie jeździ O2 z tym silnikiem i mam prawie 280 tys. km na blacie. Silnik żyje ma się dobrze a na dodatek ma wirusa
Pamiętaj wszystko się może popsuć, jak dbasz tak masz. Oczywiście mógł sięzdarzyć odesetk uszkodzonych silników ale przy takiej masie jaka wyszła z fabryki...
Komentarz
-
-
rado84, na jakiej podstawie Pan Ireneusz stwierdził, że turbo jest po regeneracji?
Co do dojazdu do ludków wymieniających silniki, to do nich dojedziesz, ale na lawecie.
BTW. Skoro poprzedni właściciel nie przyznał się (tj. zataił), że naprawiał głowicę to sądzę, że masz podstawę do odstąpienia od umowy - robreg popraw mnie jeśli się mylęPozdrawiam,
Grzesiek
Była: O2@MY07@BXE / O2FL@MY10@BXE
Jest: O3@MY13@CHPA / B7@MY12@CFFB
Bartek "Dedon" 05.06.1988 - 07.08.2011[*]
Komentarz
-
Komentarz